Verberg

Klantenservice

Retourneren

Retourneren

U heeft recht op 90 dagen retourgarantie
Alle goederen kunnen binnen 90 dagen GRATIS aan ons worden geretourneerd. Bij gebruik of schade ontstaan doordat u meer met de producten heeft gedaan dan noodzakelijk was voor de beoordeling van de producten, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de ontstane waardevermindering.

Hoe kan ik mijn artikel(en) retourneren?
U vindt hier een retourformulier  en u heeft op de pakbon een retour sticker meegeleverd gekregen. Wilt u een artikel retourneren, dan kunt u het retourformulier invullen, toevoegen en de retoursticker op het pakket plakken. Porto hoeft u bij uw terugzending niet te betalen, dat hebben wij al voor u gedaan. U kunt uw pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor afgeven, waar de bestelling wordt teruggestuurd.

U kunt ons ook binnen 90 dagen op de hoogte stellen dat u de producten terug wilt sturen. Nadat u te kennen heeft gegeven dat u een bestelling herroept, heeft u nogmaals maximaal 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. Voor het aanmelden van de retournering kunt u gebruik maken van het Europese modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.

Bij afgifte van uw pakket ontvangt u daarvan een bewijs met daarop de trackingcode van postNL, zorgt u ervoor dat u dit bewijs goed bewaart. In het geval van vragen over uw retourzending kunnen wij om dit bewijs vragen om te onderzoeken wat de status van uw retourzending is.

Wilt u een vervangend artikel en/of ruilen?
Als u ter vervanging een nieuwe levering wilt, bijvoorbeeld een artikel in een andere kleur, dan kunt u op dezelfde manier als uw eerdere bestelling dit nieuwe artikel via onze webwinkel bestellen. 

Tweede optie is om het product dat uw wilt retourneren aan ons terug te sturen en op de retourbon aan te geven voor welk artikel u het wenst om te ruilen.

Nationale Geschenkbonnen kunnen binnen 90 dagen ook omgeruild worden voor een NG keuze voucher of een andere voucher naar keuze van dezelfde waarde.

Hoe kan ik mijn geld terug krijgen?
Zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat u te kennen heeft gegeven van de producten af te zien, zullen wij terug betalen. Dit is het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending. De wijze van terugbetaling is afhankelijk van de manier waarop u uw artikel heeft afgerekend, via die weg zullen wij ook terugbetalen. Wij mogen wachten met terugbetalen totdat wij de producten hebben ontvangen of totdat u heeft aangetoond dat u de producten hebt teruggestuurd.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Retourneren binnen 90 dagen is kosteloos. Retourneringen dienen - indien redelijkerwijs mogelijk - ongeschonden, in originele verpakking en in stevige verzenddoos te worden geretourneerd. 

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
U heeft het recht uw bestelling binnen 90 dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na 90 dagen, waarna de garantieperiode in werking treedt. Houdt u bij het retourzenden met onderstaande rekening:

  • Retourzendingen gelden niet voor gepersonaliseerde artikelen;
  • Retourzendingen graag - indien redelijkerwijs mogelijk - ongeschonden, in originele verpakking en in stevige verzenddoos worden geretourneerd.
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt? 
Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Uw geld wordt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt. 
Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Als er iets niet klopt met de bestelling die u heeft ontvangen of (een deel van) uw bestelling is beschadigd, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen u dan adviseren wat te doen en u helpen het probleem op te lossen!  
Heeft u nog verder vragen over de mogelijkheid tot retourzending van uw product? Onze klantenservice beantwoordt al uw vragen.
90 dagen tevredenheidsgarantie
Ben je  toch niet tevreden over je aankoop? Geen probleem. Bij Gadgethouse.nl kun je een onbeschadigd artikel binnen 90 werkdagen ruilen of gratis retourneren
Retourneren

Vanuit Nederland

Volg hiervoor de volgende stappen:

  • Plak het bijgeleverde retourlabel op het pakket en sluit het ingevulde retourformulier bij.
  • Let erop het formulier duidelijk en volledig in te vullen voor de snelste afhandeling.
  • Geef het pakket af bij een PostNL kantoor bij u in de buurt en bewaar het ontvangstbewijs. 
  • Onze retourafdeling heeft 5 tot 10 werkdagen de tijd om uw retour te verwerken. Zodra uw retour verwerkt is, wordt u per e-mail geïnformeerd.
  • Kijk voor het dichtstbijzijnde servicepunt van PostNL op de site van Post NL

Vanuit overige landen

Volg hiervoor de volgende stappen:

  • Neem contact op met onze klantenservice.
  • Je ontvangt een retourlabel per e-mail.
  • Geef het pakket af bij het dichtstbijzijnde postkantoor en bewaar het verzendbewijs.
  • Onze retourafdeling heeft 5 tot 10 werkdagen de tijd om je retourzending  te verwerken.
Garantieperiode
Gadgethouse.nl garandeert dat elk door haar geleverd artikel voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Als dat niet zo blijkt te zijn neem dan gerust contact op. Wij zullen de garantie afhandeling met de fabrikant volledig verzorgen. Voor de geleverde producten geldt een garantie zoals de leveranciers deze bieden. Deze gelden naast de wettelijke regelgeving omtrent garantie en conformiteit. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Er kan geen sprake zijn van garantie indien:
  • De slijtage als normaal kan worden beschouwd.
  • Er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht, waaronder reparaties uitgevoerd door andere, dan de door de fabrikant aangewezen, service- of reparatiediensten.
  • Er gebreken zijn ontstaan die het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend gebruik of onoordeelkundig gebruik.
  • Er beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud.
Heb je klachten over een product neem dan contact op met onze klantenservice. Wij nemen contact op met de fabrikant en zorgen vervolgens voor de correcte afhandeling van de garantie.
Gadgethouse.nl recycling

Je hebt nieuwe producten in onze webshop gekocht om je interieur helemaal naar wens te maken. Maar wat doe je met je oude elektronische apparaten? Dat is heel makkelijk: je kunt ze meegeven aan de Post NL bezorger of afgeven bij een Post NL punt. Zo zorgen we er samen voor dat jouw oude apparaat milieuvriendelijk gerecycled kan worden.

Houd daarbij wel rekening met de volgende voorwaarden:

  • Het oude apparaat werkt op netstroom of batterijen;
  • Verpak het apparaat in een stevige, dichte doos of stevige afgesloten zak;
  • Het apparaat is schoon en leeg; het bevat geen vloeistoffen en/of vetten;
  • Losse onderdelen zijn goed vastgezet en ingepakt in dezelfde doos of zak;
  • Het pakket is niet groter dan 175 cm x 78 cm x 58 cm en niet zwaarder dan 30 kilo;
  • Het onderstaande adres is - goed leesbaar - te vinden op de bovenkant van de doos of zak:

Antwoordnummer 2017 
2130 RH Hoofddorp

Algemene voorwaarden
Wanneer je een bestelling plaatst bij Gadgethouse.nl stem je in met de (gebruikelijke) algemene voorwaarden. Ook hier staat het retourproces nader beschreven.
Hoe dien ik een klacht in?

Het kan zijn dat je een klacht hebt over een geleverd product of over onze dienstverlening. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.

Hoe behandelen wij een klacht?

  • Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 7 dagen ontvang je een inhoudelijke reactie)
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht
  • Wij nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen
  • Indien wij er onverhoopt onderling niet uitkomen wordt de situatie voorgelegd bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Wanneer er geen oplossing wordt bereikt, kunt u voor de buitengerechtelijke bemiddeling bij een geschil gebruik maken van het ODR platform (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie via http://ec.europa.eu/consumers/odr
     

Hoe kun je een klacht indienen? 

SB Commerce / Sanoma
T.a.v. teamleider klantenservice vtwonen.nl
Postbus 40079 
2130 KW Hoofddorp

088-5500107
klantenservice@sbcommerce.nl