Verberg

Klantenservice

Bestellen

Mijn account

Als je voor de eerste keer een bestelling plaatst bij Gadgethouse.nl worden er een aantal gegevens van je gevraagd. Je e-mailadres, naam en adresgegevens zullen veilig opgeslagen worden in je account. Bij de volgende bestelling hoef je deze niet opnieuw in te vullen. Daarnaast kun je in jouw account 24 uur per dag de status van je bestelling bekijken en je betalingshistorie inkijken.

Je kunt jouw adresgegevens bekijken en wijzigen via je online account. Adresgegevens die binnen 24 uur voor het verzenden van je bestelling worden gewijzigd kunnen niet meer worden meegenomen in je bestelling.

Al jouw gegevens worden vertrouwelijk opgeslagen op onze beveiligde server. Gadgethouse.nl houdt zich aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP).

Indien je problemen constateert bij het betalen van je product, dan kun je jouw betaling nogmaals uitvoeren via je online account op gadgethouse.nl. Je kunt in je account op je bestelling klikken. Je ziet de link 'betaling nogmaals uitvoeren'. Als je hierop klikt kun je jouw betaling nogmaals uitvoeren. Indien de betaling succesvol is afgerond wijzigt je bestelstatus automatisch in 'reeds betaald'.

Via je account kun je ook je betalingswijze aanpassen.

Privacy
Je persoonlijke informatie wordt altijd vertrouwelijk behandeld.

Snelle bezorging
Voorradige artikelen die je voor 22:00 uur bestelt, bezorgen wij de volgende werkdag bij je thuis.

Klantenservice
Onze klantenservice is voor al je vragen te bereiken via telefoon of e-mail.

Bestelprocedure

In vier gemakkelijke stappen doorloop je het bestelproces. De vier stappen die je doorloopt zijn:

1. Je winkelwagen

Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW. Wanneer je een bestelling wilt plaatsen klik je op de winkelwagen knop. Mocht je nog niet klaar zijn met bestellen, dan kun je gewoon verder winkelen. De totale bestelling kun je afronden door terug te gaan naar de winkelwagen.

Heb je jezelf bedacht? Dan kun je gemakkelijk het product uit je winkelwagentje verwijderen door op de prullenbak te klikken.

2. Je gegevens

Om de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren hebben wij je adresgegevens nodig. Deze gegevens blijven strikt vertrouwelijk.

3. Veilig betalen

Wij bieden de volgende betalingsmogelijkheden:

Directe betaling: iDeal, Creditcard Visa en Mastercard. Voor een snelle levering.

Indirecte betaling: Overboeking. Levering na ontvangst betaling (geen 24 uurs levering).

4. Bestelling voltooid

In een duidelijk overzicht zie je al je gegevens op een rij. Je kunt nu je bestelling definitief bevestigen of laatste wijzigingen aanbrengen.
Bevestiging per e-mail

In je bevestigingsmail staan de gegevens uit je bestelling. Deze e-mail wordt direct verzonden na het plaatsen van jouw bestelling. Indien je hebt gekozen voor de betaling via overboeking ontvang je een tweede e-mail met de betalingsgegevens. Na ontvangst van de betaling zullen wij over gaan tot verzending van je bestelling.

Niet ontvangen

Wanneer je jouw bevestigingsmail niet ontvangt dan kan dit komen door een niet correct ingevuld e-mailadres. Controleer nogmaals de e-mail gegevens in je account zodat de zendingen in de toekomst je wel bereiken. Het kan ook aan je spamfilter liggen, controleer hiervoor je spambox/ongewenste e-mail.

Meerdere orderbevestigingen per e-mail ontvangen

Alleen de orders voor welke het betaalproces in gang is gezet, worden door ons verwerkt en verzonden. Wanneer je meerdere orderbevestigingen ontvangt, betekent dit dus niet dat automatisch alle orders worden verzonden. Orders die niet betaald worden, vervallen automatisch na 30 dagen. Je kunt de openstaande orders ook annuleren via je account.

E-mailadres wijzigen

Je e-mailadres kun je gemakkelijk wijzigen in je account. Je account vindt je bij gadgethouse.nl rechts bovenin. Je dient eerst in te loggen voordat je je gegevens kunt veranderen. Na het wijzigen zullen je nieuwe gegevens direct in je account te zien zijn. 

Wijzigen of annuleren

Wil je na het plaatsen van je bestelling je order annuleren? dit kun je gemakkelijk doen in je account (rechtsboven). Indien je jouw order wilt wijzigen, dan dien je hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice.

Is je order reeds onderweg? Je kunt je bestelling weigeren bij aflevering door dit te vermelden aan de postbode. Dit is kosteloos. Wij zorgen voor een retourbetaling binnen 30 dagen na ontvangst van de retourzending.

Bestellingen komen automatisch na 30 dagen te vervallen indien deze niet betaald zijn.

Algemene voorwaarden

Wanneer je bestelt bij Gadgethouse.nl zal je instemmen met de algemene voorwaarden.